wtorek, 17 kwietnia 2018

4. milion cudownych listów - jodi ann bickley


Tytuł: Milion cudownych listów
Tytuł oryginalny: One Milion Lovely Letters
Autor: Jodi Ann Bickley
Tłumaczenie: Olga Siara
Wydawnictwo: Insignis

❝Cudowne listy to koło ratunkowe dla wszystkich, którzy cierpią i zmagają się z trudnościami, ale zamiast dać za wygraną, chcą o siebie walczyć. Książka Jodi Ann Bickley jest doskonałym lekarstwem. Nieważne, czy boli cię ciało, serce czy dusza - jej słowa cię uleczą. Jeśli czujesz, że pora się poddać, przemyśl to jeszcze raz i zajrzyj do Miliona cudownych listów. Czytając tę książkę, docenisz swoje cudwone życie i sięgniesz po jeszcze więcej❝ - Regina Brett, autorka bestsellerów Bóg nigdy nie mruga, Jesteś cudem i Bóg zawsze znajdzie ci pracę.

❝To fantastyczna książka fantastycznie utalentowanej autorki. Jestem niesamowicie dumny ze wszystkiego, co osiągnęła Jodi❝ - Ed Sheeran.


Podnosząca na duchu historia dziewczyny, która myślała, że wszystko straciła.

Kiedy Jodi Ann Bickley miała pięć lat, zmarła jej ukochana babcia. Mama Jodi zachęciła ją, by napisała listo do babci, i zapewniła, że listonosz dostarczy go do nieba.  Dziewczynka zapamiętała, jak pisanie listu pocieszyło nie tylko ją, ale i mamę. To doświadzcznie sprawiło, że jako nastolatka Jodi zaczęła pisać pełne optymizmu liściki i notki, którymi podnosiła na duchu nieznajomych.

Latem 2011 roku Jodi wiodła szczęśliwe życie. Udało się jej przezwyciężyć różne trudności, angażowała się w działalność artystyczną i z nadzieją patrzyła w przyszłość. To właśnie wtedy zachorowała na zapalenia mózgu i na długie tygodnie trafiła do szpitala.

Przykuta do łóżka i załamana, Jodi doszła do wniosku, że albo się podda, alno wykorzysta ten czas, by zdziałać coś dobrego. Założyła stronę internetową, zachęcająć tym, którym mniej lub bardziej się nie układa w życiu, by skontaktowali się z nią, a ona napisze do nich pokrzepiające listy.

Odzew był nieprawdopodobny.

Przeczytajcie inspirującą historię Jodi i jej miliona cudownych listów.


Nie do końca wiem od czego powinnam zacząć tę recenzję. Powiem szybko oraz zwięźle. Dla mnie jest to jedna z najlepszych ksiązek, które przeczytałam w tym roku. Książka jest napisana w lekki sposób, przez co czyta się ją bardzo szbko, ja praktycznie przeczytłam w dwa dni, co dla mnie jest niezwykle szybkie, aż sama się zdziwiłam. Połowa tej książki składa się z opowieści autorki o jej życiu, a kolejna z listów, które wysłała do ludzi z całego świata.Poznajemy, dzięlki temu nie tylko ciężkie życie Jodi, ale także problemy innych ludzi z całego globu, dzięki czemu dowiadujemy się, iż tak naprawdę niewiele się wszyscy od siebie różnimy, a każdy bez wyjątku ma podobne problemy do naszych. Poza tym ta minimalistyczna okładka zgarnęła moje serce. Jedynym minusem jest to, że książka jest biała, przez co szybko się brudzi, ale to tylko taki mały minusik. Za to wielkim plusem jest fakt, że pomimo prawie czterystu stron powieść w porównaniu z innumi jest leciutka, a to znacznie ułatwia sprawę, gdy chcemu ją ze sobą zabrać w podróż. Już kiedy zobaczyłam osoby, które ją polecają, a są nimi Regina Brett oraz Ed Sheeran, wiedziałam, że to będzie dobra książka, ale nie sądziałam, że aż tak dobra.

Ocena końcowa: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz